Friday, November 25, 2011

BOSAN

bosan la cuti sekolah kalu gi mane-mane tak pe gak ni duk umah je bosan la
kalo ade kawan tak pe gak ni semua tak de aku boleh gile tak main bosan la...........

Thursday, September 22, 2011

bagus

aku marah la ni pembangkang lawan umno kalau umno kalah berdera malaysia kena tuka hi marah ye....

Wednesday, September 21, 2011

gusti

gusti saya memeng suka bergusti wwe saya suka triple h yo man

Saturday, September 3, 2011

Hari Raya Aidilfitri.....

Hai kawan-kawan kawan-kawan  Hari Raya dapat banyak duit Rayakan walaupun dapat banyak duit Raya kita  kena simpan untuk masuk Universiti kalau dapat banyak duit Raya jangan boros nanti tak cukup duit nak masuk Universiti tau jadi jangan boros  Asalam Mualaikum...........

Saturday, July 2, 2011

1murid 1sukan 1malaysia

awek cantik dot....

Friday, June 3, 2011

abg

hai saya ade abg angkat awak ade nama abg angkat saya nama dia akmal haron bye...........................

Thursday, June 2, 2011

tak mandi

saya tak mandi..........

sunat

http://www.cute-smiley.comhai kawan2   kawan2 lelaki awakdah sunat ke saya muhd irfannabil dah sunat  awak dah  sunat ke sunat  ni  jarumnya besar gemgaman tangan awak kalau nak bukak balutan sakit sangat  jadi masa sunat jangan goyang2 nanti  tepotong  burung  sape susah diri sendiri yang susah  bye..........

cinta

http://www.cute-smiley.comSaya suka natasha

Thursday, February 3, 2011

perasaan

hari ini irfan sakit kaki  kerana main bola sampai sini sajalah ye esok saya ciritakan lagi...........

Saturday, January 29, 2011

rasia

hai abg akmal terpilih ke tak main bola? .........

Bola-Bola-bola kampung......

name saye muhd irfan nabil bin abdul halim saye bersekolah  di sekolah sk perwira  umur saye 10 tahun  saye suka bersukan  saye kat sekolah masuk pertandigan bola sepak ........ adnda mesti meyokong saye sebab saye main bola untuk pering kat daerah sabab tu saye suruh awak meyokong saye......tapi saye kat kuala Lumpur  jadi saye tak boleh berjumpa dengan kamu bye........
There was an error in this gadget